pátek 1. ledna 2016

Knižní výzva 2016 - rok variability.

Víte, co mají knižní výzvy a předsevzetí společného? Na začátku roku je jich všude plno, ale málokomu vydrží déle než měsíc. Nebo týden.
Což je i jeden z důvodů proč se obojímu vyhýbám jako čert kříži. Ovšem každý jednou podlehne, a přestože k předsevzetím jsem se ještě neuchýlila, jedna knižní výzva mě tentokráte zaujala, a asi abych se z toho jen tak nevyvlékla, je dokonce na celý rok. Autorkou je Vlcacka, originální článek najdete zde a komu se to nechce celé louskat to krátce shrnu.

Na každý měsíc je dané zadání. Komiks, YA, básně, klasika, atd. Vyberu si knihu, tu přečtu a napíšu recenzi. To jest vše. Účelem je rozšířit si trošku obzory a šáhnout i po knihách, kterým se normálně vyhýbáte jak moru. A protože mám na čtecím plánu spoustu knih, do kterých se mi ale vůbec nechce, doufala jsem, že mi tato výzva zafunguje jako motivace. Inu to se samozřejmě teprve ukáže, ale můžete mi rovnou přát štěstí, v některých měsících mě čeká celkem boj.

A co budu vlastně číst?

Leden - publicistika
Únor - český román po roce 2000
Březen - komiks
Duben - young adult
Květen - sci-fi
Červen - krimi
Červenec - historický román
Srpen - životopis
Září - fantasy
Říjen - světový román po roce 2000
Listopad - básně
Prosinec - klasika

Přeji hodně zdaru při plnění jak výzev, tak předsevzetí! Jen ať vydrží. :D



AnetKej

Žádné komentáře:

Okomentovat